74. Altın Küre Ödülleri


Dram ve komedi/müzikal kategorileriyle beni benden alan Altın Küre'nin geceleyin bu seneki sahipleri belli oldu. Televizyon işleri ve diğer ıvır zıvırlar çıkınca elde kalan önemli kategorileri sizler için ayarladım, süzme mercimek kıvamına getirdim. Bakın bakalım Oscar habercisi bu törende hangi filmler, hangi tipler öne çıkmış.

En İyi Film - Dram: Moonlight (2016)
En İyi Film - Komedi/Müzikal: La La Land (2016)

En İyi Yönetmen: Damien Chazelle, La La Land (2016)
En İyi Senaryo: Damien Chazelle, La La Land (2016)

En İyi Aktör - Dram: Casey Affleck, Manchester by the Sea (2016)
En İyi Aktör - Komedi/Müzikal: Ryan Gosling, La La Land (2016)

En İyi Aktris - Dram: Isabelle Huppert, Elle (2016)
En İyi Aktris - Komedi/Müzikal: Emma Stone, La La Land (2016)

En İyi Yardımcı Aktör: Aaron Taylor-Johnson, Nocturnal Animals (2016)
En İyi Yardımcı Aktris: Viola Davis, Fences (2016)

En İyi Yabancı Dilde Film: Elle (2016)
En İyi Animasyon Film: Zootopia (2016)

..demişler! Ben şu an La La Land (2016) izlemeye gidiyorum zaten ama bu gidişata ne zaman dur diyeceksek diyelim artık; millet izliyo, konuşuyo, en iyileri seçiyo biz daha izliycez yani.. Zoruma gitti gidecek ağalar beyler, az kaldı.. Altyazı'nın bu ayki sayısında 2016'nın En İyileri diye dosya var, merak ettim aldım, yok Carol (2015), yok Saul Fia (2015), yok Spotlight (2015).. Efendim onlar geçen sene konuşuldu, bu senekiler nerede? Bak onların da kafa karışmış, hangisi bu senenin hangisi seneyenin filmi belli değil.. Neyse..

La La Land (2016), En İyi Şarkı ve En İyi Film Müziği ödülleri de hesap edilince toplamda 7 uğurlu sayısına ulaşıyor. Adayları ve diğer kategorilerin kazananlarını merak edenler için link burada..

090117