Mutlu Ol Yeter (2015)


2015 Nisan-Mayıs, iki ay toplamda 7 bölüm oynadı ve yayından kaldırıldı. Çok acımasız bir sistem değil mi ya?! ATV dizisiydi, NTC Medya tarafından yapıldı, final bile yapmasına izin verilmedi. Ayıptır ya, nerdeyse bir sene olmuş bak, benim daha yeni haberim oldu, sonra izlenmedi diye kaldır. Niye izlenmedi acaba, kimin haberi vardı da izlemedi.. Gayet tatlı kadro, gayet şeker hikaye, fena da değil işçilik ama reklam nasıl zayıfsa demek ki daha yeni izledim. Millete de soruyorum konusu açıldıkça, kimse duymamış lan..

Keşke yayınlandığı dönemde yazabilseydim de bu yazıyı bi faydamız olsaydı. Olsun, görevim işi onurlandırmak olsun. Güzel iş yapıldığını, üç beş kişiye de olsa duyurmak olsun.. Hemen isimler gelsin, yönetmen Başak Soysal; senaristler, Ali, Barış, Volkan ve Yiğit.. Ali, Barış ve Volkan üçlüsü zaten sektördeler, sinema olsun televizyon olsun ha bire yazıyolar.. Yiğit ise bildiğin Yiğit Özgür.. Senaryoya katkısı nedir bilmem ama adı bile yeter diyerek alınmış olabilir kadroya, ki yeterdi de aslında.. (Tee ne zaman çizdiğim şeyleri Uykusuz'a götürdüydüm, eski yerindeydi daha, ince uzun bi ofisleri vardı.. Ben Yiğit Özgür'e denk gelmiştim, sırayla alıyolardı işte, dedim ulan tam adamına denk geldim, hayatta beğenmez şimdi bunları.. Efsane komik çünkü kendisi.. Beğenmedi de hakikaten ama çok kibar postalamıştı.. Ney gidi günler..)


Yedi bölümlük hikaye şunu anlatıyor: Can'ın babası mahallenin en sevdiği adamlarındanmış, köfteciymiş.. Küçüklükten beri Can, Zeynep'i seviyomuş.. Zeynep çok akıllı kızmış, okumuş etmiş avukat olmuş, Can aylaklık etmiş, babasından sonra köfteci dükkanını bile açmaya üşenmiş.. Bir de Güneş varmış, çocukken bile Can'a karşı pislik diğer bütün mahalleliye kahraman imajı çizermiş, Zeynep'e de yanıkmış.. Gün gelmiş, Güneş, mahallenin en zengini ve kötü adamı olmuş, Can Zeynep'e hala açılamamış..

Sonra Can'ın babasının kankası güya Can'ın babası yüzünden ölmüş, ölen adamın oğlu da kalkmış kendi memleketinden Can'ı öldürmeye gelmiş; Babür. Nereli olduğu belli olmayan ama Makedon falan tahmin edebileceğimiz Babür'ün görevi, Can'ı en mutlu olduğu anda öldürmekmiş.. İşin acayibi Can bi türlü mutlu olamıyormuş. Bundan sonra Babür, Can'la Zeynep'in sevgili olması için çalışır olmuş ki Can'ı öldürebilsin.. Çok güzel hikaye..


Kadroda Leyla ile Mecnun'un Mecnun'u, Ben de Özledim'in Ali'si Ali Atay var.. E, yine aylak, yine işsiz güçsüz, yine nerdeyse fantastik maceralar olunca nasıl çıksın bu adam Mecnun'dan..
Aslı Enver var, Kavak Yelleri hani.. Sinemada da Tamam Mıyız? (2013) ve Kardeşim Benim (2016)'de oynadı.. Tatlı kız, hatta karizmatik sayılabilir, Ali Atay'la gayet tutmuş enerji, tam Leyla..

Ertan Saban, Makedon zaten, dizilerde falan da nerde o taraflardan bi karakter var buna yazıyolar, iyi oyuncu, sinemada Gölgesizler (2008), Başka Semtin Çocukları (2008) falan en son Limonata (2015)..
Öner Erkan, 'adamım' derdim eskiden, çok beğenirim, çok başarılı, diziden çok sinemacı zaten: Hacivat Karagöz Neden Öldürüldü? (2005), Organize İşler (2005)'deki küçük rollerden sonra Bornova Bornova (2009), Yedi Kocalı Hürmüz (2009), İtirazım Var (2014)'da falan oynadı..


Bir de adını anmak gereken diğer tipler: Seda Türkmen, tatlı kız; Bülent Seyran, yancı model; asıl bir de Nil Günal var, (bi yerde konusu açılsa da övsem diye beklediğim kadın) Kavak Yelleri'nde oynuyordu, çok büyük olmayan devamlı rollerden (böyle geçti yalnız bütün kariyer), sinemada ise yakın zaman işler şöyle Uzun Yol (2013), Çalsın Sazlar (2014)..

Diyeceğim o ki, 7 bölümde dizi kaldırmak nedir, bu reyting ne menem bi şeydir?! Sevgiler..

050316