2 Fast 2 Furious (2003)


Bence Fast & Furious serisinin en güzel iki filminden biri.. Diğeri de ilkiydi.. Öbürleri de güzel zaman geçirtiyo ama bunların hikayesi güzeldi.. Ne biliyim diğerlerine çok ısınamadım..


İlk filmin sonunda camiada polis olduğu ortaya çıkan Brian'ı başka bir görev için kullanıyolar.. Yanına da birini almasını istiyolar.. O da eskiden yakaladığı ve işinin ehli bir mahkum olan Roman'ı alıyo yanına.. Önce ikna etmesi lazım.. "Ben polislerle çalışmam seni aşağılık herif, al o beyaz poponu ve defol git burdan" modunda bir siyah kendisi.. Peşinde oldukları adam büyük bir uyuşturucu şebekesinin başında.. (Hatırlamıyom ama kesin öyledir..) Anca yarışçı olarak yanaşabilirler yanına.. Yani yine arabalar, kızlar..


Filmin senaryosunu kalabalık bir ekip yazıyor ama asıl hikaye Gary Scott Thompson'a ait. Yönetmen John Singleton, Samuel L. Jackson'lı Shaft (2000)'ın yönetmeni.. Kadro da ise, Paul Walker, Tyrese Gibson, Eva Mendes, Devon Aoki ve Ludacris var..


Ayretten bu hafta 2. sezonunun 4. bölümünü izlediğimiz Game of Thrones, gittikçe daha fantastik daha izlenesi olurken bir yandan da beni sinir etmeye devam ediyor. 2. sezonun ilk bölümünde Caligula (1979)'dan araklanan sahneyi izlemiştik. Bu hafta da 2 Fast 2 Furious (2003) filminden hatırlayacağımız fareli-kovalı işkence sahnesini izledik.


Kovanın içine fare koyup, kovayı ısıtıp; farenin kaçmak için işkence edilenin karnını kemirmesi sonucu acı çekmesi olayı.. "Klasik bir işkence yöntemidir, ne olmuş hem orda hem orda aynı sahne varsa?!" diyebilirsiniz ki diyen oldu :) Size cevabım, "Ben olsam başka bi şey bulurdum.."

23.04.2012