Sıralı Tam Liste: Oscar 2015


Ya iki senedir ne çekiyoruz digiturk yüzünden, ağız tadıyla bi tören izleyemez olduk. Önce baya bi link arandım, sonra bi arkadaşım digiturk üyeliğini konuşturdu da rahat rahat izleyebildim sağ olsun. Çok eğlenceli bir törenin ardından kazananları aşağıda listeledim.. 3. Geleneksel: Oscar Adayları ve Kehanetlerim'i yazmıştım bi de.. Nasıl ters köşe oldum bakın. Ben ne dedim, o ne oldu!.. Tikliler bildiklerim..

En İyi Film: Birdman (2014)

En İyi Yönetmen: Alejandro Gonzalez Inarritu, Birdman (2014)

En İyi Kadın Oyuncu: Julianne Moore, Still Alice (2014)

En İyi Erkek Oyuncu: Eddie Redmayne, The Theory of Everything (2014)

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Patricia Arquette, Boyhood  (2014) ✔

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: J.K. Simmons, Whiplash (2014) ✔


En İyi Uyarlama Senaryo: Graham Moore, The Imitation Game (2014) ✔

En İyi Özgün Senaryo: Inarritu, Giacobone, Dinelaris ve Bo, Birdman (2014)

En İyi Kurgu: Tom Cross, Whiplash (2014)

En İyi Görüntü: Emmanuel Lubezki, Birdman (2014)

En İyi Kostüm Tasarımı: Milena Canonero, The Grand Budapest Hotel (2014) ✔

En İyi Saç & Makyaj: Coulier ve Hannon, The Grand Budapest Hotel (2014)

En İyi Prodüksiyon Tasarımı: The Grand Budapest Hotel (2014)

En İyi Görsel Efekt: Interstellar (2014)

En İyi Şarkı: 'Glory', Selma (2014)

En İyi Film Müzikleri: Desplat, The Grand Budapest Hotel (2014)

En İyi Ses Kurgusu: American Sniper (2014) ✔

En İyi Ses Miksajı: Whiplash (2014)

En İyi Yabancı Dilde Film: Ida (2013)

En Kısa Film: The Phone Call (2013)

En İyi Animasyon Film: Big Hero 6 (2014) ✔

En İyi Kısa Animasyon Film: Feast (2014)

En İyi Belgesel Film: Citizenfour (2014)

En İyi Kısa Belgesel Film: Crisis Hotline: Veterans Press 1 (2013)

Liste uzasın da uzasın, vur davullara:

Gecenin En Tatlışı: Emma Stone.. Bu gecenin en genç ödül adayı olarak kırmızı halıdaydı, çok samimi röportajı sırasında Mark Ruffalo'yu görünce heyecanlanması falan çok tatlıydı..

Gecenin En Karizmatiği: Scarlett Johansson.. Tam bir vahşi değil mi?!


Gecenin En Olayı: Neil Patrick'in, Birdman (2014) parodisiyle sahneye çıkması çok hoş olaydı bence..

Birdman (2014) toplamda 4 baba ödül alarak geceye damga vurdu. Boyhood  (2014) tek ödülle hakkettiği değeri bulamadı. The Grand Budapest Hotel (2014) de 4 estetik ödülle kapadı geceyi...


23.02.15