Cloud Atlas (2012)


Cloud Atlas (2012) epey beğeni toplayan bir filmdi. Ben çok sevmedim; kurgusu çok sağlam, makyajlar mükemmel. Oyunculuklar iyi mi bilmiyorum komple makyaj olduğu için - şaka şaka iyiydi baya. Ama görsele boğup bırakmak yani.. Hikayesi beni hiç çekmedi. Güzel bir şey izliyorsun ama sonra n'oluyo belli değil.

Bildiğin, kırk tilki dolanıyor kırkının da kuyruğu birbirine deymiyor. Deydiyse de ben anlamadım. Aynı oyuncuyu bir çok hikayede kullanarak felsefe mi yapmış ne yapmış artık, zaten anlaşılmıyo ki.. Kim mi yapmış? Hemen gelsin cevap, Matrix'lerin yönetmeni Wachowski kardeşler ile Tom Tykwer ortaklığı. David Mitchell'in romanını uyarlamışlar. Nereye? Hemen bakalım. Beyaz perdeye.


Tom Hanks bir bölümde tam Cast Away olmuş tekrar; Ajan Smith de bir bölümde tam Ajan Smith yani.
Ve filmden sonra, kafası karışanlar için taşlar yerine otursun diye bir üşenmez, şöyle bir atlas hazırlamış, hangi hikayede kim neydi diye..


Kadrodaki isimler ise şöyle: Tom Hanks, Halle Berry, Jim Broadbent, Hugo Weaving, Doona Bae ve Hugh Grant..

07.01.2013